10

måndagskvällen går mot sitt slut och det har varit en underbart bra måndag, en måndag då jag och O bara tagit det lungt, tagit en tripp in till stan och köpt ännu mer skor & jag har förhoppningsvis ätit min sista kebabtallrik på år. ;P

helgen är över och glad är jag för det. Siesta är nog inget för mig, festivalliv är nog inte heller något för mig. Helgen blev inte som jag förväntat mig, men Håkan var värd att se. Värre är det med mina fötter som jag knappt kan gå på, och vad går man på om man inte har fötter att gå på? precis, ingenting. Jag vill inte gå någonstans förrens det har läkt helt, men jag kommer bli så illa tvungen. Halva min tånagel försvann på Håkan konserten,  haft blåsor på lilltårna så att de såg ut som att jag hade två stortår på båda fötterna. Uppskavd mellan tårna. AJ! Men nu ska jag sluta klaga.

Igår firade jag och Oskar 10 månader tillsammans och det var underbart! Nu är det bara 13 dagar kvar tills jag åker ner till Promajna igen, och kort därefter kommer Älskling ner till mig, det kommer bli hur bra som helst. Det är en sak jag är säker på.


imorgon är det dags för att åka hem ifrån vanneberga, känns både bra och dåligt. Jag har haft det underbart bra här nere denna veckan, samtidigt som jag saknar min familj där hemma väldigt mycket!


godnatt, nu ska jag plåstra om mina fötter inför natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0