Det handlar om tvåsamhet...

Nu har jag precis pratat med min Oskar på telefon, han är med sin pappa uppe i Ljungby & hjälper honom med jobb. Det är underbart att höra hans röst och jag känner hur mycket jag längtar efter honom. Jag kan inte fatta att det snart gått ett år, ett år sedan vi låg där i sängen natten mellan den första och andra augusti, den natten bestämde vi oss för att bli ett med varandra. Ett beslut som jag aldrig kommer att ångra. Jag minns en sak speciellt och det var en magisk stund i mitt liv, du kom hit till mig en av de få sommardagar det var förra året. Du var besviken och lite arg på mig, vilket du hade ALL rätt till att vara. Jag ville bara få kyssa dig och få dig att förstå att jag så gärna ville vara med dig med du ville inte, inte alls. Jag fick tårar i ögonen och jag fick en obehaglig känsla mitt bröst. När du, en kille så snäll och fantastisk på alla sätt faktikst visat intresse för mig så hade jag bara sumpat det?! Förstört för att jag var rädd och osäker. Sårat dig i all min förvirring den sommaren. Det kändes så hårt & jag var arg och ledsen på mig själv. Men tillslut kysste du mig tillbaka och den känslan är en av de bästa jag någonsin känt. Det kittlade till i hela magen och jag kände lyckan & glädjen strömma genom hela kroppen på ett härligt sätt! Det var magiskt och jag visste med en gång att de läpparna, var de rätta, du var den rätta. Dina läppar vill jag kyssa hela mitt liv, ingen annans. Jag blev kär på riktigt, kär som aldrig förr. En fantastisk känsla som jag aldrig känt förut, en känsla som aldrig kommer att kunna beskrivas!

Jag älskar dig Oskar, och kommer alltid att göra det.





"Det handlar om tvåsamhet, att ligga i mörkret med fingrarna sammanflätade.
Om att springa skrattande genom ösregn & att somna in tillsammans.
Men mest handlar det om att veta att &-tecknet mellan dig & mig,
egentligen är ett bindestreck."



A hjärta O

Kommentarer
Postat av: O

<3

2008-06-10 @ 00:48:35
Postat av: Frida Horney

Åh Angelina-Ballerina Jag saknar dig! Var trehundra år sedan vi pratade känns det som, jag saknar våra samtal! Hoppas du får en fin resa! :) Puss&Kram från Frida :)

2008-06-12 @ 21:31:39
URL: http://fridahitodit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0