Nuttin REMIX

Goddag. Nu har jag precis kommit hem ifrån tandläkaren & jag hoppas så innerligt att detta är över nu. Jag orkar faktikst inte lägga mer tid där. 

Idag har jag också börjat med min packning lite smått, har dock mest blivit en massa smycken nerplockade i lådor, jag har så svårt att välja men jag har ju faktiskt fyra veckor på mig att använda allt så det ska säkert gå. Mamma, syster & matilda kommer nog också att hjälpa till bra med den saken. Smycken är svårt, men osch kläder är svårare att packa, det är kanske därför jag skjuter på det till sista stund. Men förra året var det värst, då packade jag knappt en dag innan, illa! Men herregud hur svårt kan det vara egentligen? Problemet är nog att man inte kan var 100 på att vädret blir bra hela tiden, även om man hoppas & tror. :) Varma kläder är inget man vill packa ner för mycket av dessutom tar de bara en massa plats. ;P

Tiden har gått snabbt, det känns inte alls länge sedan vi kom hem ifrån Promajna förra året. Men jag längtar och är himla förväntansfull detta året med, älskling kommer ner efter en vecka och det är bäst! Moster & Leif kommer också, vilket också ska bli superkul!

Jag är tacksam att jag har sommarlov denna veckan för jag har hur mycket saker som helst att hinna med. Här är min planering;

Måndag; Tandläkaren
Tisdag; Synoptik för att fixa linser + shopping i Älmhult
Onsdag; Testning av vaxning (vi ska se hur min hud reagerar efter som jag har gått på Ruaccutan i 6 månader nu.)
Torsdag ; Vaxning (förhoppningsvis.) + Spruta mot livmoderhalscanser.
Fredag; Mysdag med efterlängtade Oskar! <3


dagen sommarlåt;  Notch- Nuttin Remix

puss&kram A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0