sol & värme

Idag har det varit fotbollsturnering i skolan, vårt lag gick tyvärr inte vidare men det gjorde inte mig något eftersom att jag inte deltog själv, haha. Jag och Sanne satt och pratade medans solen brände på våra armar och ben, skönt! Nu är jag hemma i Älmhult igen efter en vecka nere hos pojkvännen. Det känns skönt att vara hemma och jag ska göra det bästa av kvällen hade jag tänkt! Vilket kommer innebära skrubbning av fötter, dusch, välja kläder till student, planera inför kroatien & självklart umgås med familjen. :)

•Gårdagens shopping•


Svarta tygskor, Skopunkten 149;-
Röda sandaler, Skopunkten 49;-

•Dagens shopping•


Vit solhatt, Glitter 179;-
Sommar armband, Glitter 39;-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0