försommar

det händer så mycket nu att jag inte hinner skriva. I torsdags slutade vi skolan för att ha ett förhoppningsvis låångt & skönt sommarlov. :) Det blev också en hel del studentskivor vi hann med alla tre, axel, henrik & olle. :) Det blev god mat, trevligt sällskap & mycket god efterrätt. Idag åkte jag & syster tidigt in till växjö för att shoppa det sista inför Kroatien. Mamma kom också upp lite senare med bilen. Imorgon blir det tandläkaren igen & jag hoppas verkligen att de gör något bra denna gången!

nu ska jag gå & kolla lite till på fotbollen. :)

Studenterna

Olle i Vanneberga


Axel i Åraslöv


Henrik i Hässleholm





Dagens shopping

Svarta tights, gina tricot 99:- Grön sarong, Indiskan 79:-

Gulskor, Din sko 49:-


Gul tröja, Gina tricot 49:-


Bh & trosor, H&M 69:- paret


Korallfärgad kofta, Gina Tricot 49:-


"Klänning", Gina Tricot 49:-


Svart klänning, Gina Tricot 129:-




godkväll

ps. jag saknar min oskar d.s

Kommentarer
Postat av: jalle

nice! :)

2008-06-08 @ 12:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0