Besök i huvudstaden

Längesedan jag uppdaterade och det har hänt en hel del. En stockholmsresa med huldran & älvan ägde rum onsdag till fredag. Dagarna innehöll tre studiebesök på Svt, Sveriges Radio & Expressen. Det blev också en hel del god mat, grekiskt och libanesisk. Studiebesöken på Svt & Sveriges Radio var de mest spännande. På Svt fick vi kolla i de olika studierna och vår guide berättade att det är i dessa stundierna Rederiet spelat in nästan alla deras scener. Vi fick också så Talang 2008 studiern, Parlamentet, Nyheterna, Vädret och morgonsoffan. Vi fick också en liten tjuvkik på Svt's kostym rum. Vilken Garderob alltså, en dröm! Björne dräkten satt i en gungstol och vinkade mot oss. :) Bussresan hem var jobbig då jag hade fruktansvärt ont i magen & huvudet, och med endast ett stopp var det tufft.

när jag kom hem, sa jag bara ; aldrig mer Mcdonalds. jag spyr bara jag tänker på det nu.



Idag är jag hemma efter en jobbig natt med mycket tankar om konstiga saker. Kom nyss hem ifrån Tandläkaren, och jag har räknat att det är min fjärde gång där på mindre än två veckor. jag önskar att detta var den sista och att jag kan börja tugga på höger sida snart. Planering inför Siesta behövs göra och jag hoppas att jag och boyfriend kan komma fram till något ikväll. Han rullar in på perrongen om en kvart, åh mysigt!

Imorgon är jag ledig då jag ska upp till Växjö Lasarett förhoppningsvis en sista gång med min hud. Jag är glad att tabletterna är över och att huden verkar hålla sig någorlunda lung. :)

Nu blir det mys framför tv;en med babu hela kvällen hoppas jag.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0