friday night

det blev en senare & en roligare fredagskväll än vad jag förväntat mig. Föreberedelserna inför morgondagen har i stort sätt hållit på hela dagen. Jag kan erkänna att jag knappt varit delaktig alls, tyvärr. Men mamma, pappa & syster fixar det ändå bäst!

Det blev lite msn, och Jenny erbjöd mig att hänga med till Rickard & så blev det. De kom och hämtade mig, efter det att de varit på konsum och handlat mat som de skulle laga. Väl hemma hos R kommer han på att han inte har några nycklar och hans familj hade åkt till stugan. De hade som tur var inte kommit så långt, så vi fick packa in oss i bilen igen och köra till Eneryda för att hämta nycklarna. Hemma på ekvägen igen blev det städning av Rickards rum, där vi hittade både det ena och det andra, dock mest damm. Sedan bestod kvällen av skratt, minnen och trevligt sällskap. Tack för att ni får mig att skratta som förr! ♥

Imorgon blir det kyrkan klockan 12.00, efter det blir det vegetarisk buffé mmmm, gott!
Jag hoppas på lite sol imorgon också. + att min efterlängtade pojkvän kommer hit, vilket jag är himla glad över.
Jag har saknat dig!

godnatt, sov gott. /anji

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0