måndag

Vaknade upp klockan 07.30 efter en mysig natt med O. Sedan övningskörde han oss till skolan. :)
Nu är det lunchrast och snart börjar svenska lektionen som för mig bara kommer innebära lyssning av många redovisningar. Dock ska jag & min grupp stanna kvar efter skolan för att sammanställa vår redovisning som kommer att vara nästa måndag. Efter det ska jag ta tåget hem och sätta mig ner med lite engelska uppgifter som måste göras. Senare ikväll blir det nog en runda med mamma & packning. Jag & klassen åker nämligen till Stockholm på onsdag morgon.

Idag är det bara 29 dagar kvar till jag & familjen åker till efterlängtade Promajna. JAG LÄNGTAR! :)


goddag / angie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0