regn

Nu är jag äntligen klar med engelskan, fick som tur var lite hjälp av pappi. Jag förstod nästan ingenting av texten Birgitta gav oss idag. Nu borde jag egentligen sätta igång med nästa arbete, men just nu har jag faktikst ingen lust alls, det känns som om jag skulle kunna sova i ett helt år om jag gick och la mig nu. Vädret ute är kallt och regnigt, och det får mig bara att se dystert på stockholmsresan och på siesta. Men jag hoppas verkligen att det blir uppehåll, på Siesta iallafall. Hade varit så himla oturligt annars. Imorgon blir det nog till att köpa biljett. :)

nu ska jag sätta mig framför tv;n ett tag och måla mina naglar och skriva ner packningslistan till Sthlm.

image19



godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0