uppdatering, surprise!

haha, jag som lovade att blogga regelbundet. Jenny sa häromdagen i skolan ; Angelina, vi är fortfarande kvar och läser om påskbuffén. haha Förlåt, men det är så mycket annat som lockar och tar tid nu när det är vår, snart sommar. :) det är riktigt mycket i skolan och jag förstår inte riktigt hur jag ska ta mig till för att kunna få allt jag vill göra, gjort. Nästa vecka åker it-media klasserna upp till Stockholm för att göra olika studiebesök. Alla verkar längta och tycka att det ska bli en rolig upplevelse, själv ser jag inte alls framemot det och tycker mest bara att det ska bli jobbigt. Men jag har nog iallafall bestämt mig för att hänga med upp och sedan får vi se hur länge jag stannar. Jag bor ju i samma rum som det bästa tjejgänget iallafall, och det är jag glad för. :)

Imorgon är det torsdag och dagen börjar med engelska nationella. suck.

På fredag satsar jag på att försöka dra med mig boyfriend till någon stad för att shoppa loss lite, jag känner verkligen för det. Tiden går som sagt fort och det är bara lite drygt fyra veckor tills familjen åker till Promajna för fjärde året i rad. :) Det är en hel del som ska handlas tills dess, + systers konfirmations present tills på Lördag!

nu måste jag sova, efter en lång dag och seg dag.

godnatt. ♥

Kommentarer
Postat av: Sanne

jag tycker du ska se fram emot Stockholm för jag tror att det kommer blir riktigt trevligt :)

2008-05-15 @ 10:25:41
Postat av: linn.

haha, jag har också varit här och klickat hur många gånger som helst ! och du, åk med till sthlm det säger jag dig. vi hade riktigt ÄCKLIGT roligt. om jag hade fått hade jag gärna gjort om det. det var wonderful.

2008-05-15 @ 20:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0